morning has broken

hej hallå
här är klockan 7.51 och jag har vart vaken i 2½ timme, jajemen. de är jag det.
kl 6 hade vi lifting.

måste duscha. Om ni vill veta så finns alla dessa saker för tillfället i mitt hår:

- hårspray
- svett
- tandkräm
- jordnötssmör

Känns som att jag behöver den där duschen nu alltså. Men den är upptagen....
Har inte bråttom iofs eftersom min första lektion är 10.30.

Städade rummet igår, måste dammsuga också men vår R.A är sjuk och det är hon som har dammsugaren så jag vågar inte gå och hämta den, tror hon har typ svinisen eller nåt :/

Vaccinet har inte kommit hit än, de prioriterar inte college-studenterna först direkt.. men om nån vecka kanske. Då ska jag ta det :)

Jaja nu ska jag kika om duschen är ledig. puss o kram skumbanan



Gabbi och Tommy - pack the place in pink
Älska Tommy's tröja.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0