middag (???)

yesbox kom nyss från middagen.
det här serverades:

- Haricot verts (wehoo nyttigt)
- supervitt bröd
- tomatsås.
- fläsk (ja, tjocka klumpar av fläsk och rinnande smör med en liten klutt skinka i sig)
- kyckling-"burritos" (ett sånt mjukt tacobröd dränkt i salsa med liiiite lite konserverad kyckling inuti, och hela tjosan är dränkt i ost såklart)
- hamburgare
- pommes frites

assssåå...... om man nu ska vara nyttig. vad ska man välja? haricot verts, ja. men sen? tomatsås? jag känner itne för ketchup blandat med vatten. sen....... näe. just det. de blir o laga mat själv nu!

haha känns som att min blog bara är mat, mat, mat.... sorry!

Idag har det vart SVINKALLT!!! regnat och jävligt.
Den där lådan får gärna vara snabb hit mamma och pappa haha. (tror inte det är en sån brådska men)
För 5 dagar sen var jag ute i shorts och t-shirt och svettades ihjäl, det var 30 grader varmt och stekande sol. Idag är det väl närmare nollgradigt, spöregn och det blåser superdupermycket. vad hände liksom?

Aja, träningen gick bra! inga intervaller utan vi spelade först 3-3, i början satte vi inte ett skott!! men sen gick det lite bättre. Sen spelade vi 5-5, 2 matcher till sju och en till elva. Vi slutade tidigt så vi ska vara rätt så pigga till imorgon =)

Min kropp är supertrött. Kände det idag, nu snackar vi supertrött.
Men men, det är bara 8 dagar i rad nu och sen får vi lite vila! Den kommer nog sitta fint :)

Nej, nu ska jag duscha och ska gå till study table efter det. Ska jobba lite med matten för som jag skrev förut, jag fattar ingenting nu. Vår mattelärare är rolig men hon förlarar som inte vad vi gör, utan om vi frågar något så ger hon oss bara svaret... så jag får struggla på själv!

Nu, duschen! Känner att det kan behövas. Puss hej



5 dagar sen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0