måndag igen. igen.

har kommit fram till att varje måndag döper jag mina inlägg till "måndag..igen"
för så känner jag (alla?) ... IGEN! dessa måndagar tar ju aldrig slut.

Men lektionerna har gått smärtfritt idag, hade kunant vara illa för jag hade totalglömt (förträngt?) läxan i personal training men eftersom vi bara hade 10 minuters lektion o theory of coaching så kunde jag göra det då, hann till och med göra lite extra så min lärare blev impad, det ni ;) händer inte ofta (läs aldrig)

matten gick bra, enkla grejer vi gör nu tack och lov. Nu är man faktiskt glad över hur mycket vi nötte räta linjens exkvation i tvåan och trean på gymnasiet, den sitter!

Sen hade vi träning och den gick bra. En lite konstig grej är att Gabbi är sjuk, ni vet sådär att man inte orkar göra någonting, har ont i halsen och så. Och hon gick till coach och tänkte att hon kanske kunde hoppa över träningen idag för hon vill ju inte bli värre eller smitta ner hela laget innan träningsmatcherna på fredag. Då säger han "you know what, exercise can be good for you!" så han mer eller mindre tvingar henne att träna. Men men det är så det är :) Hoppas bara han inte tvingar oss träna med svininfluensan eller nåt sånt!

Imorgon bitti klockan 7 har vi tester med Jordan... bänkpress, benböj och nåt kondition-test, härligt start på dagen!!! ska gå och lägga mig tidigt. Har inte så mkt läxor så det är cool bananas :)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. fryser! Det gjorde jag även imorse.... Steve och Omar hade vart inne i vårt rum ett tag och Steve öppnade fönstret och sa något till någon utanför han kände, och smarthuvvet glömde ju att stänga fönstret också!!!! vaknade som en isbit haha.

 

nej, duschen var det!!! sen sova typ haha. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0