lådan är hääär!

lådan är här!!!!:D
tack så jättemycket mamma o pappa!!! :D:D är superglad haha.

vinterkläderna kom precis i rättan tid kan man säga. Det vrålsnöar, blåser och är kallt utomhus. Men jag hade på mig en stickad kofta jag köpte igår, underbar! hur varm som helst. Fick världens snyggaste tröja i lådan också, den kommer jag bo i! Jag tänkte liksom inte på att ta med mig så mkt varma kläder haha...

sov till halv 11 idag, skööönt! Sen gick jag och åt lunch med micki, gabbi, dawne och siren. Sen såg jag att posten kommit tidigt så jag tänkte att jag kunde ju kolla, o dääääär låg lappen att jag hade fått lådan!:D haha

sen gick vi och spelade lite pingis och nu sitter jag här. Har matte klockan två, sen ikväll ska vi ha pizza och film-kväll i micki och pavlinas villa. Pavi har de andra bilderna också så då ska ni få se dom :) De är några på mig, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde så vi får se.

Nee, nu ska jag packa upp min låda!!!:D wihi, det här gjorde LÄTT min dag!! är så glad.

 

Ska nog gymma efter matten, måste ju göra något innan pizzakvällen haha.

 

Förresten, här kommer bilder på kläderna jag köpte igår:



det jag ville komma till - ser ni mina jeans eller????
Det har gått lite mer än en månad och jag har REDAN börjat anpassa mig till modet, här är det jätte konstigt att ha stuprörsjeans, så nu är det utsvängt för hela slanten som gäller.
Koftan är den superdupersköna. Och linnet är $3 från walmart hehe. och lockat hår hann jag med imorse också.

 

är lite nervös för att lägga ut bilder såhär, tänk om ni tycker jag har blivit jättetjock!!! hehe. skulle ju inte förvåna mig med den här maten! Tänk om jag liksom inte skulle märka haha. Äh, vi tränar ju mycket så det borde inte vara någon fara.

 

Nu ska jag gå, puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0