jag vill inte gå ut...

....eller duscha.

Eller, jag vill ju duscha. Men Aja sa imorse att det stank spya inne i badrummet tidigare imorse så nej tack...
Får nog gå till någon annan vinge av huset o duscha.

Ut vill jag inte för att det blåser typ en miljard m/s och regnar och är bajs.
Coach kommer in och säger "It's Sweden-weather outside!"

ööhhhh okej orka snacka skit liksom?! hehe.
Kanske finns en liten liten sanning i det dock.

Ikväll ser jag fram emot supermkt!!!
Det är volleyboll och det är pack the place in pink!!!

Alla ska alltså vara klädda i rosa!!!! förstår ni hur perfekt det är för mig eller? Vet bara inte vilka av mina rosa kläder jag ska ha på mig, men det gör ingenting. Jordan ringde nyss och undrade om jag hade något rosa att låna. Undra varför han ringde till mig...... haha

Ikväll är det horror-movie night här nere i vår dorm.
Ska jag gå? HELL NO!

Jag kan ju som sagt inte se aristocats eller törnrosa så jag antar att the shining inte är något för mig. (faktiskit så har mitt lag en gång tvingat mig att se den, så jag vet att det inte är något för mig)

 

Jaja, klockan är 08.41 här, kom tillbaka från gymmet/hallen ganska nyss. Hade ju lifting kl 7 imorse. :)

nu ska jag kolla om det finns någonstans att duscha, annars blir det handfatet hehe.

BAJBAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0