I thank you for loving me

Jag saknar mina föräldrar! jättemycket.

Kommer på mig själv att lyssna på Spice Girls - Mama och Beyoncé - Daddy.

2 superbra låtar som stämmer in så bra:)
Jag har världens bästa föräldrar. Jag trodde ju såklart att det skulle bli himla skönt att bo själv och så, och det är det ju, men jag saknar er jättemycket. Det tar nog ett tag att vänja sig att inte leva med de som man har levt med under hela sitt liv. Man börjar uppskatta ALLT ni har gjort och fortfarande gör, ni är bäst!
Saknar Emma och Ylva jättemycket också. Hela min familj är bäst i världen!!! Morris inräknad.

I didn't want to hear it then but
I'm not ashamed to say it now,
Every little thing you said and did was right for me,
I had a lot of time to think about,
about the way I used to be,
Never had a sense of my responsibility.

Back then I didn't know why,
why you were misunderstood,
So now I see through your eyes,
all that you did was love,

Mama I love you, Mama I care,
Mama I love you, Mama my friend,
You're my friend


Words can't express my boundless gratitude for you
I appreciate what you do
You've given me such security
No matter what mistakes I know you're there for me
You cure my disappointments and you heal my pain
You understand my fears and you protected me
Treasure every extraordinary memory and that's why…

I want my unborn son to be like my daddy
I want my husband to be like my daddy
There is no one else like my daddy
And I thank you for loving me

Can't stop my tears from falling,
I love you so much Daddy






Ylva kanske inte kommer vara supernöjd med bildvalet men det är inte jag heller (syftar på den vackra skylten där bakom) hehehe.

Kommentarer
Postat av: ULF

Jaa jag e SÅDÄR nöjd med bildvalet men bara för attd et vare att så gulligt inlägg så e det okej :D DU är den bästaste lillasystern som finns och jag saknar dej med, sitter i ditt rum nu haha!:) hahaha och vad är dte för fel på din studentskylt??:P

2009-10-28 @ 12:20:36
Postat av: emma

ja jag håller med ylva - vad är det för fel på din studentskylt? du var ju hur gullig som helst!! :) haha annars skulle jag också vilja säga att jag inte heller är så värst nöjd med bildvalet men men, efter ett sånt fint inlägg får det väl gå bra :) puss på dig lillasyster!!

Postat av: mamma

Hej lillgumman, både pappa o jag fick tårar i ögonen när vi läste detta - v längtar efter dig också jättemycket förstås!!! Men om du hade varit hemma hade vi nog inte fått läsa detta - o det hade ju varit synd...tänk vilken tur vi har som har så underbara döttrar!!! Jättebamsekram från mamma

2009-10-28 @ 17:34:02
Postat av: johanna på vift

vad gulliga ni är :)

Skylten jaa...... vad ska man säga, inte mina vackraste år direkt haha.



<3<3

2009-10-28 @ 20:53:28
URL: http://johannapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0