I love mornings

Klockan är inte ens 9 på morgonen här, och jag har vart vaken i mer än 3½ timme. Jepp jag gick upp 05.20. Det ni. Hade lifting (gym) klockan 6 i lite mer än en timme och sen sprang jag 2 miles. (obs! mile inte mil. 2 miles är inte så jättelångt haha, typ 3,2 km)

Sen frukost, slänga i en tvätt, duscha, fixa.... jag älskar att vara uppe tidigt!!! (tänkte skriva jag älskar morningar... morningar? mornar? morgonar? morgnar? vad fan heter morgon i plural??? hjärnsläpp)

Jag gillar inte själva biten med att ta sig upp. Men jag älskar att träna tidigt, det är ju det bästa som finns!
Att jag inte upptäckt det tidigare! Och nu kan jag bara ta det lugnt, tvätta och så innan min första lektion som är om 1½ timme.

Då kommer ju frågan; nu när jag lärt mig att tycka om dessa mor....... ja ni vet.
När ska det då bli lätt att vakna såhär fruktansvärt tidigt?
Aldrig? Jaha, ja. det var väl det jag tänkte. uffff.

Nu har vi resten av dagen ledigt från träning! Och jag har skjutit alla mina straffkast (vi måste skjuta 100 varje vecka, satte 85 den här veckan) så jag har inget tvång direkt att träna ändå. Men jag kommer nog ändå skjuta lite.

Anledningen till varför vi inte har någon träning är för att det är en middag i hallen ikväll som jag ska på. Det är någonting vissa som har fått scholarship måste gå på typ. Fattar egentligen inte vad det är, men dit ska jag iallafall. LeaAnn och Pavi ska också dit så=) Och finklädd ska man vara också... jag ba öööhh... kan man ha mjukisar eller? Har ju inga fina kläder med mig. Men kanske kör på leggings och min långa skjorta. Och converse på det hehe.

Igår fick vi våra posters! Kan försöka lägga in en bild sen. Jag har typ en miljard så vill ni ha en så säg till, haha..... varför ni nu skulle vilja ha det. Mamma och pappa ni kan väl ta emot en iallafall? Så jag inte känner mig helt utan vänner. ;)

Nu blev det här ett jättelångt inlägg men never mind. Ni får leva med det;) Mycket läsning för fannsan iaf hehe.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Pa

Vi e ju alltid med! men vad innebär att man fått sin poster?

2009-10-22 @ 19:54:22
Postat av: pa

Enligt SAOL så heter det morgnar i plural, mornar funkar också men är mer vardag, kanske inte så intressant men att du gillar morgnar är ju big news.

2009-10-22 @ 19:59:36
Postat av: johanna

Det innebär att det är en affisch med vårt lag, kan ta kort på den så får ni se :)



okej, morgonar morgnar morgnar. låter konstigt. men tack!



Hahaha, jag vet, fattar inte riktigt vad som har hänt med mig! :O Men kan tillägga att det är ungefär lika tungt att ta sig upp!

2009-10-23 @ 00:04:04
URL: http://johannapavift.blogg.se/
Postat av: fanny

uppskattar alltid lång läsning, det vet du ;) och jag blev jätteglad för smset imorse hihi! jag vill också ha en poster! puss på dig

2009-10-23 @ 22:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0