i like where we are

diggar min nya ringsignal hehe

träningen gick bra, körde hårt men de va ändå bra :) benen är ju lite tunga nu men sånt är livet!

hade någonting som jag skulle skriva men total glömde bort det när jarrell kom in i rummet när jag precis kommit ut ur duschen spritt språngande naken.... kan vara positivt att låsa dörren johanna. Men jag var snabb så det är lugnt ;) men det var nog ingenting viktigt jag hade på hjärtat ändå.

kan lägga in en bild från imorse kanske? a, så får det bli! tjingeling



kan ni se mig där inne?

Kommentarer
Postat av: Pa

Håll ut, påfyllning av kläder kommer!!!

2009-10-06 @ 05:47:40
Postat av: moa

haha jag trodde att det var en liten gran mot en tegelvägg, sen såg jag du där som en lite teskedsgumma!! haha!

2009-10-07 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0