give it give it

hejhallå

blev inte så mkt av spelandet igår, lite för mycket skratt av vissa och lite för mycket vilja av andra (gabbi) hahaha. Vi hängde iaf i keidas rum ett tag innan vi gick till hallen där det var mini-rodeo, vi får egentligen inte rida på den mekaniska tjuren eftersom vi kan skada oss så jag gjorde inte de, men de såg kul ut ;) fanns andra saker som man kunde göra ooså, men jag gick i säng rätt tidigt.

Imorse hade vi då träning, tycker våra träningar är jätteroliga!:)sen åt vi lunch och sen for jag, gabbi, micki och pavlina till downtown och gick runt lite :) Försökte fråga olika företag om donationer till vårt shoot-a-thon men det gick inte strålande direkt.

Sen hängde jag, gabbi och pavi i pavi och mickis villa ett tag. Alltså jag är så himla avis... de har som en helt egen lägenhet själv. 2 våningar, kök, 1 badrum, varsitt sovrum, tv, soffa... ja hela köret. Kommer jag tillbaka nästa år så vet ni vart jag kommer bo!!!

Träffade Jordan och hans mamma också, hon var supertrevlig och ville att vi alla skulle åka och bada i poolen på hennes hotell ikväll, så vi får hoppas på det, lät riktigt kul :)

Ska äta middag om 25min med pav o gabbi så får se sen! Har ju träning kl 8 imorn bitti. Då kör vi till kl 10 och sen ska vi skjuta våra 500 straffar. Sen ska en domare komma och snacka om reglerna med oss, kan behövas!! Visste ni att man har 30sek på skottklockan här? och killarna har 35!! Sen finns det ingen 8-sekundersregel och en massa annat konstigt..... så det blir ju bra!

Vi snackade förresten idag i bilen om killarna som tränar med oss. Vi har 2 killar + vår assisterande coach (Jordan) som tränar med oss, de anmälde sig frivilligt till att hjälpa till och träna, och det är jättebra. Alltså.... det skulle aldrig hända i sverige? eller alltså, vad jag har erfarat iallafall. Där är tjejbasket sååå tråkig och lalala.... Men iallafall, det är jättebra att ha de med.

Jajaaa, nu ska jag göra någonting, typ hoppa upp och ner. Måste hålla igång annars somnar jag haha.
Är så himla trött, kommer bli en tidig kväll ikväll! Kanske bra med tanke på träningstiden imorn...

Aja, ha det bra där hemma puss o kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0