general sports nation

haha har suttit och garvat åt coach wicks tv-show länge nu.

http://www.scgenerals.com/videos/

där hittar ni programmen haha. I episode 3 är gabbi, Leann, JR, Antoine, några rodeo snubbar med och så.
Episode 2, där har ni Big C och Bryen i början sen Jamaika och Shelby (v-boll) och till sist Coach McCarthy!! haha, där kan ni se lite hur han är. Även om han är sjuhundra gånger mer entusiastisk normalt. haha

Jag doooog när Wicks sa "can't wait to meet Coach McCarthy, cause its a great day to be a general!!"
det är nämligen Coach's favvoreplik! (t.ex. imorse 06.15 LET'S GO LADIES WHAT A GREAT DAY TO BE A GENERAL!!!"

haha eller en träning när coach helt plötsligt kommer fram till mig och säger: "johanna, är inte det här det roligaste som finns? kan du förstå hur man kan ha såhär kul på en och samma gång? är det inte bara helt fantastiskt?"

Haha, han är härlig. Och totalt förvirrad. Haha, det måste nog upplevas dock. High fives ska han göra hela tiden också och då är det handen upptryckt i fejjan haha.

Jaaaa iaf om ni är otroligt uttråkade kan ni se alla mina vänner där haha. Coach snackar lite om mig också i andra avsnittet.

Nuuuu ska jag sova, godnatt men godmorgon för er:) kram

 


parts of lady generals, haha. Typ tredje dagen innan vår retreat, känns som evigheter sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0