finmiddag coming up

måste börja fixa mig.

men, om vi säger såhär:

NU känns det att man gick upp 05.20 imorse.
Imorse när jag skrev inlägget om min nyfunna kärlek till morgnar (tack pappa för den korrekta benämningen..) glömde jag den lilla detaljen att man ska vara pigg som ett spigg resten av dagen också.

det. är. man...... inte.

so this is me now:



allt annat är fit for fight för finmiddag alltså. behövs mycke jobb me den här bruden nu alltså.

återkommer möjligtvis med om jag klarar det eller helt enkelt däckar i sängen.

måste iallafall kissa nu, byyyye!!!!


eller vänta, pappa här är vår poster:



man ser inte så bra men du fattar grejen.

Till skillnad från lagfotot, där jag ser ut som en vit giraff, ser jag här ut som svampbob fyrkant. Förbättring?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0