En liten lista.

Om ni vill veta saker om mig.

Vilken svordom använder du mest? Just nu; fuck. Dåligt jag vet men man blir ju som man umgås haha. Speciellt när man som jag försöker lära sig språket bättre och tar efter vad andra säger. Men jag säger det inte ofta ändå:)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  Oh my…. 05.50.

Var köper du dina matvaror ifrån? Walmart!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En biljett hem över julen.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja

När var senast någon stötte på dig? Jag håller inte koll direkt.

Vad åt du till middag senast? Nån soppa på finmiddagen men sen en burger king-sallad på det.

Kan du vissla? Johanna, ja visst kan jag det!

När flög du senast? När jag kom hit, alltså den 25 augusti

Pratar du några andra språk? Engelska, liiite franska och ääääääännu mindre italienska.

Har du gråtit offentligt? Har jag säkert.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja en liten tattis. Men jag vet inte vad eller var (don’t worry mamma och pappa, jag kommer ändå aldrig våga.) Men jag tycker det är fint om den är liten och gömd och betyder något fint.

Vad har du med dig in på bion? Förhoppningsvis något slags sällskap.

Vad har du för väder? Faktiskt ganska fint. Ingen snö och lite sol :)

När sov du senast på golvet? När vi var hemma hos dawne

Vilken är din favorit drink? Sports drinks. haha

Gillar du din boendesituation? Ja den är faktiskt helt okej!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte, har inte undersökt.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej inte alls ofta.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19. (oh my)

Tror du på liv på andra planeter? Inte människoliv kanske, men växter o sånt, visst.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? You can do it. (okej oftast kanske man inte är så positiv men man kan ju iaf försöka. Och låtsas)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ahhh nej.

Tycker du om att krama folk? Ja!

Äger du en digitalkamera? Ja en rosa och fin!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Haha jadu. Det ska väl vara izzie då även om jag inte ser någon likhet alls. Tror det är för hon har ett rätt ”vanligt” utseende o är blond.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vem det är och vad det gäller.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha, oh nej.

Är du mörkrädd? Ja. Lite. Ganska mycket. Ibland.

Tre saker du alltid har med dig? Mobil, Nycklar och Mig själv.


Nu ska jag faktiskt ta tag i mig själv och gå och lägga mig. Basketträning 6.30, inte ens lifting haha. Då måste man ju ha alla sinnen med, inte bara vara pigg i bodyn.

Så, god natt/god morgon på er där hemma. :)

 

Och jag önskar verkligen att jag vann på lotto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0