en liten fråga

ja, bara en liten fråga:

vart tog tiden vägen?

jag har liksom, okej det är den tredje oktober... imorgon den fjärde....
vänta nu... hold on....... OKTOBER?!?!?! 2009?!?

var det inte nyss vi firade nyår hos gustav? var det inte nyss jag var i L.A och vi var på korsika? var det inte nyss jag gick i tvåan? var det inte nyss vi började bg??? Var det inte typ igår vi tog studenten? and listen to this; det var ett halvår sen vi var i bosnien. Och det sjukaste; var det ett år sen jag klippte av mig håret????
kanske inte det mest relevanta men jag säger fortfarande att jag nyss kapade av mitt hår.

läste min gamla blogg från oktober 2008 och då hade jag skrivit såhär:

Oktober 2009. Om ett år. Vem vet var jag är då?

JAAAAG VEEEEEEEEET

då visste jag inte att jag skulle sitta här i sheridan WY, nej.

det var allt, tack och hej nu ska jag sjunga kareoke!


ett halvår sen??? say what?

Kommentarer
Postat av: fanny

var det inte typ nyss vi var på plannja basketball camp och moa friade? :P

2009-10-04 @ 11:40:56
Postat av: luluu

nee, ett halvår.. shit vad tiden går fort alltså.

men då kommer det ju inte ta så länge tills du kommeer hem !! :)

2009-10-04 @ 15:44:24
Postat av: Johanna

hahahhahaha fanny!!!! hahahhahah jag dör, men JA det var typ nyss :O

2009-10-04 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0