eh.. what?

sa jag någonting om att jag skulle sova i förra inlägget?
eller va? näe, de gjorde jag väl inte?

jag gjorde åtminstone ingenting åt saken för nu sitter jag här. igen.
Har gjort en ny header till bloggen men den ser lite B ut, i know. Men det gjorde den andra också.... Ska se om man kan göra den lite finare. IMORN. eller någon gång när jag har tid.

Sitter och lyssnar på musik, sneglar på sängen...... det ligger så mycket böcker på den. och kläder. ska jag orka ta bort allt?

Till att börja med - ska jag orka ta av mig skorna? Det orkade jag uppenbarligen inte när jag kom hit för de är kvar på fossingarna.

Men allra först - ska jag orka resa på mig?

Och om någon säger något om att jag är lat så får ni ett slag i ansiktet hehe. (ni vet att jag aldrig skulle våga så no hard feelings)

Jag är bara trött. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0