early morning

hejhallå

kom precis ut ur duschen, klockan är halv tio på morgonen och jag har vart vaken i 3 timmar! Har hunnit med tester, vi körde bänkpress, benböj och någon variant av bänkpress. Gick helt okej, har dock ingen aning om hur bra eftersom allt är i pounds och där är jag helt lost. Men hittade en omvandlare nu på min mobil så gjorde nyss om mitt bänkpress-resultat, 115 pounds och det är tydligen 52 kilo! Och 81 kilo i benböj. och 43 kilo i den där andra som jag inte vet vad den heter. Har inte kört dehär övningarna sen jag kom hit utan bara andra så det var väl bra för att inte ha kört på länge :)

Vi skulle ju springa också men Jordan försov sig så vi behövde inte hehe. Men körde lite mer i gymet och sen frukost. Och nu sitter jag här, ska börja fixa mig lite snart. Är superkallt ute nu, eller de är i den här övergången ni vet när det är för kallt med en tunn jacka men man kan ändå inte ha dunisen. Har köpt en dunväst på walmart så den passar nog bra, men man måste ha något varmt under!! annars dör man.

Sitter och beskådar min fina hand, har två "hål" i handflatan och två på utsidan och ring- och lill-fingret. Så går det om man är klantig....

Fick blod i sängen när jag ramlade sist haha... att ett litet sår kan blöda så mkt. usch. Har lektion om 45 min och tror jag ska locka håret så jag måste börja nu, see ya!!

pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0