det är väl såhär det är

Matteprovet gick bra.

Jag, gabbi och dawne tog rutinturen till walmart/dollar tree.

Sen häng i deras rum, middag och volleyboll match.

Nu lyssnar jag på Lars Winnerbäck..... Jag och Gabbi har haft otrolig hemlängtan idag, båda två. Men det är väl den här tiden som alla säger är jobbigast? Precis före jul, när man funderar över julen och så. Skönt att man inte är ensam om det iallafall.

Vi har vart här i två månader nu. två månader?! det betyder att det är 7 kvar.
Just nu känns det VÄLDIGT länge. Det känns som att veckorna bara flyger förbi men när man tänker efter har vi inte vart här så länge, men på ett annat sätt är det ju ett tag. Jag har aldrig varit hemifrån såhär länge någonsin, aldrig vart utan att träffa familjen och alla kompisar mer än 3-4 veckor.

Det finns verkligen ingenting att göra här nu. Alla har åkt till Billings och vi har träning klockan 7 imorn bitti. En sak som är väldigt bra här är basketen, jag älskar det, och det är ju det jag är här för. Vet inte varför men det känns så bra, även om det inte alltid går jättebra på träningarna, jag är lite ovan med att alltid vara inside men jag får sjukt bra träning mot Mandy.

Jahaja, nu ska jag väl lyssna vidare på lasse och försöka sova så småningom.
Jag saknar er alla där hemma, och det är jättemycket.
Love/ johanna


p.s. vem åkte ur ut idol?


Kommentarer
Postat av: fanny

nicklas!!! :'( han var helt bra också... blä



p.s saknar dig så mycket, går inte att beskriva. you know

2009-10-24 @ 10:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0