dead woman speaking

yep i'm dead. kaputt. poff!

var i gabbis rum igår och kollade på disneyfilm som vanligt, igår var det Alladin 2. Gabbi har blivit sjuk, igår testades hon  för mono elle något sånt.. vet inte riktigt vad det är men man är tydligen jättetrött hela tiden, alla körtlar är uppsvullna och man kan spräcka något jättelätt (jag är inte så bra på anatomi på engelska)... kallades även kissing disease. haha.

Sen har en tjej i volleyboll laget fått svininfluensan, härligt också att vi hängde med denna tjej för 3 dagar sen!! Och.... jag har börjat få liiiite lite ont i halsen. men det är nog lugnt!

Gick och la mig 21.30 igår!! så himla skönt. Hade iallafall träning 06.30 imorse. det gick bra men nu är jag trött!!! skulle skjuta lite efter träningen men det gick liksom inte. Nu har vi 3 dagar ledigt och imorgon tror jag inte att jag ska göra något alls, ta helledigt alltså. Sen lördag/söndag blir det nog lite gym och skott.

har interpersonal communication 10.30 och sen matte klockan två. Tror vi får tillbaka provet och HOPPAS jag klarade det!! jag fick ju svar på alla frågor men sen är ju frågan hur rätt de svaren var. Hoppas även dundermycket på att jag får lådan idag!!! Fick ett mail av Kim (host-mum) att det ska bli -10 grader (celsius) imorn kväll!! brrrr!!!!

Och ifall jag har glömt säga det. JA, det är supervitt på marken igen. Snöade hela kvällen igår.. hipphurra.

Fick veta igår när våra träningsmatcher är oså, på fredag nästa vecka. Vi fick ett papper så vi "kunde säga till våra föräldrar". Mamma och Pappa, jag räknar med att ni är där och kollar då va??:P

haha eller så inte.

nä nu fryser jag ihjäl (inte sjuk har bara inte duschat) så måste hoppa in i duschen. Om mina ben bär mig dit...

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Pa

Ja klart man kommer o kikar på match, ska bara prata med de andra att jag skippar Berlin. Blev inte så poppis så det blir nog någon annan match.

Kram Pa

2009-10-08 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0