cause ur hot n ur cold

kylskåps-apa-lukt - BORTA!

jag skrubbade och skrubbade. poff. borta.
Hade en rätt rejäl fläck på mattan under kylskåpet också. MUMS.

Men vi har ett till problem i vårt hushåll (he he)
Eller vårt lilla krypin kanske man ska säga.

På nätterna så är jag iskall, medan Aja håller på att dö av värme.
För det första - hur är det möjligt?
För det andra - vad gör man åt det?

Vi kan ju inte skruva upp värmen, för då kepsejsar ju Aja. Dör av värme helt enkelt.
Vi kan ju inte skruva ner den heller, eller hemska tanke - öppna fönstret! För då blir jag ju till is.


Just nu sover jag i mjukisar, hoodie, 2 filtar, påslakan, strumpor och hela köret, medan Aja måste börja klä av sig för det är så varmt.

knäppt va?

 

näää nu måste ja gå o klä på mig lite. FRYSER! som vanligt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0