brum brum

ja, så låter min dator.... måste lämna in den. men var?

Fick mail av Claudia att hon fått något papper från Department of Homeland Security till mig. Läskigt! Det är ju säkert om mina papper jag skickade in, hoppas allt har funkat som det ska. Annars blir de lite kris!

Vill mer och mer komme hem till jul.... jag vet att jag sa när jag kom hit "den flygresan gör jag INTE om i första taget"..... frågan är om det är värt att vara hemma i 1½ vecka, fatta underbart det hade vart ändå.

Har haft lektioner idag som vanligt. Har träning om 40 minuter! (tur att jag kollade på klockan, visste inte att det var så snart)

Sen ikväll vet jag inte, kanske hänger i dawne och gabbi's rum eftersom vi tog hem typ en miljard disney-filmer och en mikro från dawnes hus så det blir nog disney och varm choklad ikväll ;) mums!

nähejniii, ska kanske ta o börja byta om.

puss på er där hemma! :)


we look so good!

jag, dawne och gabbi i deras rum i torsdags;)

Kommentarer
Postat av: fanny

KOM HEM!!! kom hem kom hem kom hem kom hem kom hem kom hem kom hem kom hem kom hem kom hem kom hem



kom hem.

2009-10-21 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0