bilder!

jepp här kommer bilder för i helgen! Ledsen för det extremt långa inlägget nyss men det var så kul!:) haha
Glömde kanske säga också att Grizzlies vann mot Eastern Washington med 41-34, det var superspännande!!! Och jag är nu världens största Grizzly-fan hahaa.

men men, bilder var det:

1. fint i montana (solen stekte hela dagen igår och jag fick en liten fin bränna i fejjan)
2. spelarna springer ut 3. GAME! 4. myycket folk.

1. Jag och gabbi på matchen 2. jag och dawne! jag hade solen i ögonen, därav fejjset.

3. Gabbi, någon spelare och jag (nice smile, tack jag vet)

4. Gabbi, JOHN STOCKTONS SON, Jag och Clay (dawnes b-friend) (och nej vadå jag tycker inte att det är coolt med kändisar?)



1. Ett gäng fotbollsspelare, jag o gabbi hehe
2. gabbi, jag och en SNYGG fotbollsspelare... kolla bara liksom. shit asså.
3. Clay och dawne, så söta! De är ett sånthär perfekt snuttepnuttigt par. man blir lite less haha ;)
4. söt kisse och cranium

1. Katten ville ha Chicken in a biskit

2. ..Och det fick han! så himla söt

3. Vi tre imorse påväg från Clay's hus

Det var allt för mig nu!:) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0