and we can fly, fly, fly awaaaay

hellå

sitter och sjunger som vanligt

Kom på idag att jag hade filmat när jag hade middag hemma hos mig innan jag åkte... haha det finns ju inget roligare än att filma i smyg.

"oj så kul!!" "oj så bra!!" (haha gunilla)
"mitt hår luktar goooott" (louise...)
"eva! lukta på mitt håår!" (louise igen)
fanny säger inte så mycket utan sitter mest och äter.
"louise har du mjöl?" (gunilla)
"neee ser det ut som att jag har mjöl??" (louise)

haha, jag saknar er.

har matte om en timme, sen säsongens första riktiga träning. Är nervös. haha, för hur jag ska orka och hur mina ben ska bära. Men det ska nog gå bra, vi har ju kört som dårar på sistone :)

Ikväll ska vi nog spela spel i gabbis rum. Hon hoppade av lycka och skrek inne på walmart när hon hittade ett spel som hon älskar men inte går att köpa i australien så hon har anordnat en spelkväll ikväll haha.

Lala, vi hörs puss och kram

sekunden efter min smygfilmning ;)


Kommentarer
Postat av: fanny

"fanny säger inte så mycket utan sitter mest och äter" hahahha jag dör. that's me ;)

2009-10-02 @ 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0