you can't handle me

Vilken kul kväll!
Startade såhär suuuuuuuuperroligt med en study group med janessa, becca och chris från min personal training klass. Vi fick ändå endel gjort innan vi började slira av ämnet lite.....

Vi for till Perkins och käkade middag och sen for vi hem till Chris som bor på main street i världens coolaste lägenhet. Han hade en katt! Jag blev så glad. Det vara trevligt att lära känna lite nytt folk :) Så jäkla roliga människor haha. Chris flyttar dock till Laramie nu efter jul för hans pojkvän bor där. Chris stora idol är Robyn (som ju är svensk) så han har bestämt att han ska bränna ut hela hennes album till mig för jag måste ha dem bara för att jag är svensk :P

Imorgon bitti ska jag och Dawne gymma kl 7, sen har jag 2 lektioner, träning osv.

Träningen idag gick s-k-i-t.... det var en sån dag när ingenting gick rätt men men det kan ju bara bli bättre imorgon då.

Nu ska jag sova. Huvvaligen kommer vara sjukt trött imorn bitti när jag ska upp kring 6.30... Men de har de vart vört för det var en väldigt rolig kväll:)

Good nightie! geeez bara två veckor kvar till jul nu. Känns ändå bra med julen, det är ju alltid jul även om de kommer bli annorlunda i år. Men ändå samma mysiga känsla:)

X o X o

.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0