yeah buddy, rollin' like a big shot

VI VANN MOT GILLETTE!!!

Med 1 poäng!!! jag höll på att dö litegranna av nervositet men vi tog det.
Det är sån rivalitet så ni anar inte haha, så himla skönt. Vi spelade verkligen inte på topp men vi vann ändå, väldigt skönt haha.

Men, jag har en fråga till er. Har jag någon datakunnig läsare där ute?

Eller bara någon som vet hur man "låser upp" ett word-dokument. Har skrivit 5 sidor på en uppsats men nu när jag ska skriva mer så går det inte, det står att det inte går att ändra eller tillägga något för dokumentet är låst.... Say what? Eftersom mina datakunskaper är lika med noll fattar jag nada.

När ni datakunniga väl är igång kan ni även få berätta för mig varför min dator konstant låter som en lastbil med motorfel alternativt en arg anka. Inte helt o-nerverande.

Nu ska jag sova, hujedamig vad mkt jag har i skolan alltså. helt galet. därför sitter jag här. Men nu kan jag ju liksom inte ens skriva på min uppsats. känns inte riktigt helt okej. Imorn har vi en ledig dag men jag måste göra vårt slutprojekt i personal training och det innehåller bl.a. att springa 1 mile så nog kommer jag röra på mig iaf.

Men men, sömn var det nu. Annars kommer jag väl inte vakna till klockan 2 när jag ska möta folket i hallen.. haha. god natt till mig, god morgon till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0