Xmas back home

Ja, nu är det snart julafton där hemma i Sverige.

Snackade nyss med hela släkten där hemma, saknar er så! Såklart känns det konstigt att vara här borta när alla är där hemma, men så är det.

Vet inte riktigt om jag vågar gå ut ur mitt rum, vår städerska schamponerar golven eller något sånt så de kan bli lite blött. Ska julstäda mitt rum, såg fram emot att göra det igår (så mkt har jag o göra) men nu känns det lite seegt. haha. Måste träna också, ska springa lite intervaller.

Sa igår att jag skulle upp innan tolv idag, och jag kämpade mig upp 11.55, så jag lyckades ju.

Middag hos Kirstie var jättemysig igår:) Det var jag, gabbi, steve och bryen som käkade tacos, fick paket (!) och kollade film. Så himla gullig är hon!

Näääni, nu ska jag ta tag i städningen. Lär ju ta ett tag.. tror jag ska ta före- och efter bilder så ni får se.

Kraaaam!

 


saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0