welcome to wyoming

okej... det är ju för fan SKITKALLT ute.

mer än tio MINUSgrader.

Känns inte riktigt okej.

Känns ändå oke att jag fick klart PT-läxorna och matteprovet, även om det var efter lektion med mkt svett och tårar i mattelabbet. Men kalrt blev det och tror vi fick de flesta rätt.

I början när jag skulle köpa mattebok råkade jag ju köpa "solutions manual" istället, så jag fick alla lösningar men inga uppgifter. Inte så lyckat, tyckte jag då. men OOOH så lyckat nu när vi hade hemprov och min lärare gillar att ta uppgifter ur boken. Det var min räddare kan jag lugnt säga.

Ingen träning idag men ska nog gymma ändå. Annars vet jag inte riktigt, har bara pyttelite läxor som jag kanske ska ta tag i nu. Har iofs en personal training final exam som ligger och skaver (kan ta den när som helst fram till nästa onsdag).. men känner att jag borde läsa på lite mer innan jag tar den. Mkt plugg nu, men nästa vecka är ju finals så det känns ganska aktuellt.

 

Blev klart idag att jag o gabbi ska vakta vår mattelärares hus en vecka i början av januari, får 10 dollar per dag, låna hennes bil och vakta hennes katt! (och tömma kattlådan men det är jag ju van vid... hahhaa.... eller....... BORDE jag kanske vara van vid... sorry ma&pa haha) Det är ju typ SUUUUPERBRA. haha

 

Nu ska jag göra bort P.T-läxa och sen träna. tjo hej!


Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i Landet Upp och Ner

Hej! Vad kul att du gillar min blogg, ska kolla igenom din rejält också! Hur länge har du bott i USA?

2009-12-08 @ 05:25:42
URL: http://naisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0