trouble

Okej, jag vet att jag har typ 30 läsare. Men nu tänker jag tvinga er alla till att kommentera, för jag behöver er hjälp!

Ni ska nu säga minst ett yrke ni tycker som passar den här tjejen med:



Vad ska jag plugga till? Det kan vara VAD SOM HELST. Själv har jag inga ideér (typ) så det finns inga dåliga.

Det enda kravet är att det inte får vara dötråkigt eller att man inte måste ha typ 20.0 får då känns det ganska........ omöjligt. Annars är alla dörrar öppna liksom. Kom igen nu. hjälp mig!

 

(Mamma säg något annat än naturvetenskapligt basår, jag vet redan att du tycker det haha)


Kommentarer
Postat av: fanny

sjukgymnast (du vet ju hur man trycker på magen så man inte får ont i höften;))

2009-12-03 @ 16:42:39
Postat av: Emma

haha ja jag kan hålla med fanny om sjukgymnast :) eller typ...lärare kanske?

Postat av: Mickan

Polis! :)

2009-12-04 @ 11:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0