trettioförsta december nollnio

Jag var inte medveten om att det var nyårsafton idag förrän jag kollade datumet på mobilen för att skriva rubriken.. Eller medveten var jag, men jag hade glömt. Och blandat ihop lite dagar och så.

Men jaha, imorgon är det 2010. Spännande! På lördag börjar träningarna igen, wiiie!!

Vaknade imorse av sms från gabbi att Ms Kelley, vår mattelärare, skulle komma o plocka upp oss kl tolv. Så vi åt lunch med henne på ett kines-ställe och det var mums! Sen for vi hem till hennes hus och kollade igenom allt, vi ska var hus/katt vakt i en vecka med start måndag, can't wait! Hon lät oss köra hennes bil eftersom vi får låna den under tiden också. Så himla snäll är hon!:)

Ska o träna snart, ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Vi får se!:) Ska hålla i en camp imorgon iallafall.

Men men, nu ska jag byta om o lite så, gott nytt år på er! Kram

 



Happy new year from me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0