tjugonde december

4 dagar kvar till julafton, känns verkligen inte så!

Vaknade kring 11, tog de lite lugnt oså innan jag gick till gymmet, sprang ca 30min och gymmade lite innan jag satt i sek 2 matcher. Typ pojkar 13-matcher.. väldigt kul...! Gymmade lite mera efter, åt nyss lunch (klockan är iofs 4.30 så vet inte om de kan klassas som lunch) och ska duscha nu:)

Ska iväg till host fam. och äta lasagne om ca 2 timmar. :)
Skönt att ha något att göra haha.

Hoooja dedär med 4 dagar kvar (5 egentligen här) fick mig att bli lite stressad. Måste köpa julklapp till gabbi och vet inte vaaad! Finns ju inte världens största utbud här direkt men men!

Nu ska jag hoppa in i duschen :) Love



såååå skönt att skolan är över. Så här såg det ut en pluggkväll (samma kväll som mitt arbete försvann, så det behövdes)

Flera liter kaffe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0