tisdag


Jag och Avery på juldagen.... skulle jag inte vara en bra mamma? haha

(bortse ifrån att Avery ser helt förtvivlad ut)

Tisdag idag! Vaknade, klädde på mig gick och matade fisk i pavi's villa och sen tränade jag. mycket. Började med att skjuta, sen springa intervaller, sen gymma och jag och gabbi avslutade på varsin elliptical glider (typ som steppen i hälsans) ..... Och detta efter ha varit lite småsjuk. Låg på golvet ett bra tag efteråt men så skönt var det.

 

På det så tog vi en promenad till walmart, jättefint väder ute men vi plumsade lite i snön lite då och då, och garvade hela vägen. Vi shoppade lite o sen gick vi hem igen :) Sen städade jag rummet o annat kul.. behövdes. Måsta dammsuga men vår RA har dammsugaren och hon kommer inte förrän om typ.... 3 veckor. Så får försöka hitta en nån annanstans.

 

Har hittat en hemsida där man kan se alla friends-avsnitt online.... så om ni undrar varför jag uppdaterar lite sällan så är det därför.


Nu ska jag äta klart mitt oatmeal, hoppas allt är fint där hemma. love


Kommentarer
Postat av: Pa

Hejhopp, allt är bra hemma. Emma o Lorenzo har åkt tillbaks till Italy. Tre veckor utan dammsugare i ditt rum blir nog mysigt!

Kram Pa

2009-12-30 @ 07:51:57
Postat av: Emma

Jodå vi hittade ett jättefint ställe mitt ute i naturen :) Rosfors Bruksherrgård heter det, om du söker på google kan du få fram deras hemsida!



Nu är vi tillbaks i Pavia, fryser typ mer här än i Luleå haha... Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0