thesims




..... mitt jullov är räddat! haha.

Middag med host fam.+ deras släkt var mkt trevlig och god.

Nu sitter jag och designar basketskor som jag funderat på att beställa. Liiiiite irri att de kostar 140 dollar (alltså kring 1000 kr) men eftersom jag bara har ett svenskt bankkort så måste jag betala i SEK och då kostar de helt plötsligt över 1800... så vet inte riktigt om jag vill beställa då, kanske får firra ett amerikanskt bankkonto på något sätt haha. Skorna är verkligen SKITSNYGGA. Har designat de själv och de är självklart vita och rosa.

Men jag ska försöka filura ut det här på något vis.

Imorgon ska jag träna. Och det var den dagsplanen.
Kanske spela lite sims också, hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

redan lite smått uttråkad... men träna ska bli kul i alla fall.

Nu borde jag hoppa i säng. Borde tvätta också, dock inte just nu. Har ett par rena trollor kvar. Så imorn måste jag verkligen haha.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pa

Låter nästan som ett jobb för diskrimineringsombudsmannen, om de nu existerar i din värld, man trodde ju att internet gjort världen gränslös. Kan vi kolla något?

kram Pa

2009-12-21 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0