the storm is over now

Tog nyss en cykeltur till walmart för att köpa gabbi's julklapp.

 

Hoppas det är plusgrader hela vintern så man kan cykla utan att slå ihjäl sig.

Har faktiskt vart plusgrader hela veckan, och flera dagar har jag gått ute i basketshorts, t-shirt och en tunn kofta och inte frusit ett dugg! Riktigt december-väder... eller?

 

Ska snart iväg och äta middag hos Kirstie, vår supergulliga advisor. Hon har bjudit hem några av oss som är kvar här så det ska bli trevligt :) Haha.. än så länge har jag inte lagat mat sen kafeterian stängde, alla är så snälla o bjuder hem oss.

 

Ikväll måste jag somna i tid. Satt och kollade på friends halva natten (går ju inte o sluta) så det slutade med att jag vaknade... klockan två. INTE okej.


Nu måste jag sortera tvätt, byta om & fixa mig och sen bär det av :)
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: mormor m. fl.

Hej Johanna!

Nu vill jag önska dig en riktigt God Jul här hemifrån. Jag har länge tänkt höra av mig men vågar "blogga" först nu sen Clara - som är här- har visat mig hur man gör. Vi är glada att det går bra för dig- men det är rätt tyst på Nätgatan numera. Här har det vräkt ner snö senaste dagarna men nu verkar det ha lugnat sig. Min vän Allan har åkt till Köping till sin sons familj så det kändes bra att Radellarna kom hit. Jättroligt. Här hälsar flickorna och Erik att dom saknar DIG mycket och det gör jag också och jag hoppas att du har det jättebra där! Våra tankar är nu också hos Dig - det ska du veta. Stora, varma kramar från mig och Clara, Helen, Ingrid och gulliga Erik ( står just nu bredvid mig).

Mormor.

2009-12-23 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0