sonynyny

Orkar inte riktigt skriva idag heller, vaknade upp med halsont och känner mig bara allmänt hängig. Blir ALLTID sjuk under lov, så kan inte säga att jag är förvånad. Men fan så irriterande, jag som vart så bra att hålla mig frisk under tiden här.

Släpade mig iväg till walmart, köpte förkylningsgrejer, fyllde på mobilen och jag.... köpte en ny kamera!! Samma märke (sony) som min gamla (älskade) så jag slipper köpa nytt minneskort och så.

 

Den är inte rosa, den är svart, men jag älskar den ändå. Jag älskar verkligen att ha en kamera, jag tar ju kort på allt och ingenting så jag funkade inte riktigt utan min. Så lite julklappspengar gick åt men det var det värt.

 

Nu ska jag bara ta det lugnt, knapra halstabletter, läsa, se på vänner och ally mcbeal så ska vi se att jag är frisk imorgon. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0