smelly cat, smelly cat...

Kollade på Friends i dawne's rum i många timmar igår. så jäkla bra den showen är alltså!
Vaknade dock med phoebe's låt "smelly cat" på hjärnan... väldigt bra låt...

Skulle gymma imorse med Dawne men hon var tvungen o skriva en uppsats så vi ska göra de efter träningen senare :) funderar på att springa lite innan också men vi får se!

På min enda lektion kollade vi på film, four christmases. grymt bra faktiskt, haha fick verkligen kämpa för att hålla tillbaka tårarna (sitter alltid med 3 "tuffa" killar där så man kan ju inte vis vilken mes man är)... egentligen var den ju inte alls sorglig.. men ja... ni vet hur jag är.

Efter träning/gym ikv är de study table och sen 9.45 har vi wing-meeting om Christmas Brak check-out...hmpf. Tur att jag inte ska checka out då, blir kvar här heeeeeeeeeeela julen! härliga tider.

Ska inte bli så farligt, jag ska bara fixa lite julstämning i rummet så är det klappat och klart.

Nu ska jag snart till gymmet o springa litegranna, sen träning, gym o ja. har ju redan berättat hela faderullan, ska inte tråka ut er med samma ramsa en gång till haha. Puss å hej

 



multo bene!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0