silent night

När jag gick hem från founders kollade jag upp o såg att det var helt stjärnklart ute, blev helt lycklig.
Och nej, jag vet inte varför.

Bra eftermiddag/kväll (vaknade inte förrän 12 så kan inte tillägga så mkt om förmiddagen) med vänner-händ i dawne och gabbis rum, sen for vi downtown och kikade runt. Jag hittade en fin röd klänning/tunika jag ska ha på julafton/juldagen (när jag nu ska fira.....)

Sen käkade vi middag på Sanford's för Dawne åker hem imorn i 2 veckor:( Sen spelade vi spel och sen Coyote Ugly i deras rum. Filmen är sjukt bra. Ska dock aldrig mer kolla film på amerikansk tv... det är seriöst mer reklam än film.

Imorgon ska jag upp tidigt och säga hejdå till dawne, sen gymma/skjuta/springa, möte med coach kl 3, sen ska vi se molly's matcher och middag med host fam. Ska försöka klämma in en tur till walle därimellan också. Sen på kvällen tror jag att jag ska hänga med Chris och Janessa:)

I helgen ska vi jobba på en basket-camp som coach håller för småbarn. Ska även sitta i sek i 2 matcher på söndag.. Sen efter det, det är då det börjar. Mitt och Gabbi's egna lilla liv här på campus, utan någon annan (typ)... Kan bli spännande haha.

Nej, nu ska jag sluta skriva och hoppa i säng. Måste upp tidigt imorn :)
Känns bra att komma upp i tid (kommer mest troligt inte hålla med imorn bitti)

LOVE/j



3 blir 2 :( (Och ja, vi ser ut som 3 geeks på den här bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0