practice

Sprang/gymmade lite innan träning. Gör aldrig benpress innan träning igen, vet inte riktigt vad jag tänkte med..

Träningen gick iallafall jättebra, kändes hur bra som helst:)
Förutom min lilla djupdykning jag hade, föll rakt ner på båda knäna och slog i ansiktet i "ställningen" korgen är på, haha vill inte veta hur de måste ha sett ut. Har ett extra knä på mitt högra knä för bulan jag fick, men ingen fara alls :)

Lyckades med att tappa en linsen också, har typ aldrig hänt förr :O Men Mandy hittade den på min sko som tur var, haha.

Gymmade lite efter träningen också och sen åt jag middag i mitt rum. Sen efter de har jag tvättat o ska packa snart... Åker ju iväg imorgon, kommer hem på söndag kväll! Har ett matte hemprov som jag måste göra över helgen och en massa i personal training... jag och mandy delar rum i helgen och vi har båda den kursen så vi gör nog de :)

Skickade julklappar hem igår... suger ju stenhårt att man måste skriva på paketet vad det innehåller.. Så familjen, kolla INTE på den lilla gröna lappen på lådan. Blir så tråkigt då haha.

Nu måste jag packa, Fick våra träningsväskor idag :) jättestora är dom så de passar bra nu. Fick även våra hood-tröjor så de var ju lilla julafton haha.

 

Puss o kram, hörs på söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0