norr eller söder?

Haha, gick igenom mina video- och ljudklipp på mobilen igår. Mycket roligt.
Jag och empis, norr eller söder och ayo technology på LK i somras haha.

Erik i matsalen "Fanny luktar apa"

jag saknar er så.

Kom då och tänka på en sak från i somras, som fortfarande får mig att gapskratta.
Emmelie, korv på kvantum.......... hahaha. alltså fyfaaan.

(1 korv, 5 kr)
-en.
-fem.
-en!!!!!!!
-fem!!!!!!!!
-fem.... jaha...... FEEEEEEEM

eller chill i bilen vid floras kulle, haha. fan vad mkt vi har lyckats med ändå, empilojan (papegojan också haha)! miss u!


Kommentarer
Postat av: f

Erik i matsalen "Fanny luktar apa"



hahah när då och vadå??!

2009-12-09 @ 18:40:06
Postat av: johanna

haha i matsalen i skolan precis när jag fått min mobil så skulle han pröva ljudinspelningen eller nå så det var det första han kom på o säga, haha.....

2009-12-09 @ 22:20:00
URL: http://johannapavift.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men äre nå likt....



jag luktar inte ens apa :(

2009-12-10 @ 14:04:45
Postat av: Mickan

I tunahallen på en pärm står det "Fanny luktar bäver" så Erik kanske bara inte kan känna skillnaden på lukten av en apa och en bäver! ;)

2009-12-10 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0