no sleep for johannapanna

JAG VILL SKJUTA MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!


har skrivit ett jävla träningsprogram nu HALVA JÄVLA DAGEN OCH JAG SPARAR OCH SPARAR MEN INTE FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN FINNS DET KVAR NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


ursäkta språket, men jag är lite smått frustrerad för tillfället.


update: Nu, såhär en och en halv timme senare är jag klar. Bytte program så det blev lite kortare så jag inte behövde göra om hela skiten, men jag var så himla nöjd med det jag gjort. Det jag hade nu är inte dåligt, men fan så surt. Jag öppnade dokumentet från min mail och det frågade inte om jag ville spara det någonstans eller något. Jag skrev på och spara jätteofta. Sen sparade jag en sista gång och kryssade för att sen skicka till min mail så jag kan skriva ut det. När jag kryssade frågade de inte om jag ville spara eller nåt, och det var ju inte så konstigt eftersom jag SPARAT det. Men hittade det ingenstans, måste ju ha vart för att jag öppnade det från mailen men ändå. det värsta är att vi (eller Chris får nog ta åt sig hela äran) hittade själva dokumentet som var borttappat men det var något fel så det gick inte ens att öppna. Det var ungefär som att vara utelåst i 20 minusgrader, och man kan se in till värmen och toaletten (oftast är man kissnödig också). Ganska irriterande och inte alltid jätteroligt. Men nu är det gjort.

(måste verkligen tillägga att vi gjorde ALLT för att försöka hitta det. Chris lärde sig hela datasystemet på svenska för min skull)

Nu har jag bara ett hemprov i theory of coaching som måste vara gjort innan imorn bitti.
Klockan är 01.14 här.... nej, jag kommer inte vara trött imorn..

..jag kommer vara totalt jävla stendöd.




update #2: Ser i mina 2 senaste inlägg att word-dokumenten inte vart på min sida den senaste tiden. Det tidigare problemet känns som en fis i rymden jämfört med det här, och som tur var så fixade världens bästa pappa det.

Johanna + Datorer = Inte sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0