livet är inte rättvist

Igår och idag har endast handlat om en sak - matte...

Kom med den lama ursäkten att "jag inte tog med mig mina läxor jag (inte) gjort" i måndags..
Tänkte att det kanske inte var så nödvändigt eftersom jag ändå gjort hemprovet och lämnade in det.
"That's ok, I'n not worried because you actually DO your homework, just bring it on wednesday"
sa min lärare då.

OKEJ, nu måste jag ju verkligen göra dedär läxorna tänkte jag då. och saaaaaatanigatan var mkt det var, inte så svårt men mycketmycket. Men jag lyckades. Jag gick till lektionen, i tid till och med... bara det!

och då - ja då är hon sjuk!

 

Och imorgon har vi del 1 av vår final så då kommer hon ju inte bry sig om nå himla småläxor.

Har träning på en timme och sen har vi anordnat en lite study group med personal training, ska jobba lite på vår final exam där också... PJUH vad skönt det ska bli fredag nästa vecka när finals är över. så himla mkt nu.

Nej nu ska jag vila i en halvtimme från både plugg och allt annat, sen ska jag till gymmet och springa o gymma lite innan träning. :)

Gabbi behövde förresten inte opereras! Så himla skönt, känns inte helt härligt att skära upp hela ögat. Något man helst slipper. Och slapp gjorde hon!

Förresten låter min dator som en anka nu. Måste verkligen lämna in den.. men var?

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0