klockrent

Gå in här: http://klockren.nu/

fasen en helt klockren hemsida haha.

Förövrigt så har mina grannar under mig upptäckt en ny sorts musikstil, hårdrock med extra mkt bas. alltid lika trevligt där kring midnatt när man försöker sova med lugna toner i ipoden, också hör man den där DUMUDUUDUDUUDUDUDUDMDM basen i bakgrunden. Gör mig så lugn och harmonisk. Alt. får det mig att tro att 3e världskriget har börjat.

Igår på mötet fick jag mkt beröm haha, för att jag hejar och är entusiastisk även om jag inte spelar.. haha. Att det var bra att jag inte surade och blev självisk... så det var ju kul.

Snart ska jag och dawne gå och sälja tillbaka lite böcker, moneymoneeeyyy...
Sen ska vi ut på en lite rutt. hehe

Aja lämnar mig idag, jag blir roomie-fri i nästan 3 veckor! Kommer vara konstigt! Men hon ska smsa mig ett skämt om dagen so it's all good. haha.

Nu ska jag gå. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0