julafton hela månaden!

Igår ringde Cece till mig o gabbi och bad oss komma till hennes rum, där hade hon satt ihop hur fins julstrumpot som helst med presenter till oss! Hon tyckte så synd om oss att vi ska vara kvar hör över julen haha. Så himla gulligt!

Sen idag kom Ta'ase in med chokladask till både mig o gabbi och nu smsade dawne att hon har "a bag for me" ..

vad är det här??? haha. julafton är ju inte förrän om 2 veckor..

Igår kollade vi på 4 christmases nere i vår social hall, OERHÖRT praktiskt eftersom jag skriver en uppsats om den filmen så jag fick se den en gång till.

Sen var jag påväg upp till mitt rum, Idris sitter som vanligt ute vid den gemensamma tvn och säger "jonaaas jerebkoo" jag ba huuuhhh? Så då visade de Nuggets-Pistons, så jag av ju tvungen o kolla, tuuuur att idris hade koll att han va svensk! haha, annars hade jag ju missat... Pistons vann iaf o de va jättekul o se jonas spela!! Blev lite stolt över Sverige. Dock spelade han defense på min andra favvospelare i NBA (Melo) men sverige är ju alltid sverige haha. ;)

Hade ToC nyss men fick bara ett hemprov och sen fick vi gå, rätt skööönt!
Ska käka lunch med Dawne om en kvart, sen packa/plugga matte. Har ju test kl 1.. håll tummarna.
Sen kl 2 åker vi till Casper och spelar mit dem 5.30, kollar killarnas match och sen hem :)

Fasen vad taggad jag är!!!!! Casper vann mot det lag som är rankade 2a i landet... så de är väldigt bra. Men vi har chans!

Nu ska jag packa ner lite grejer så jag kan plugga i lugn o ro sen ;) kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0