jag är här

yes, jag tog med mig datorn hit till williston :)

sitter på mitt o mandys rum på el rancho hotell nu, haha. rummen är helt okej men inte som de hotellet vi bodde på sist... hade en 6-timmars bussresa idag.. stannade för stopp med träning och mat i glendive och när vi kom fram hit åkte vi till walmart, handlade lite kvällsmat o fruksot så vi kan sova ut imorn :) Sen dess har jag kämpat på med detta himla hemprov i matte..... svårt är det.

Imorn har vi shoot around kl 11 o sen match kl 4 :) Sen på söndag har vi match mot Dawson i Glendive.
Åkte så långt att vi passerade en tidszon här... lustigt haha.

3 stater på en dag också. Wyoming, sen Montana och nu North Dakota... mycket möjligt usa's tråkigaste stater haha men men ;) Nu ska jag fortsätta lite med matten. Jag kämpar verkligen haha...

Puss o kram på er!

p.s. min svenska mobil laddade ur och jag har glömt pin-koden så jag kan inte nås på den... tur att jag har datorn då iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0