i need you

Jag har två problem

Ett tog jag upp tidigare idag;
När ska jag fira jul? 24e eller 25e?
Lite knepigt det där men lutar åt den 25e. Eller kanske den 24e. Jag vet inte.

Det andra;
Vad fasen ska jag göra här i 2 veckor när alla är borta?
Man kan ju inte träna hela tiden, så förutom det.
Vad kan man göra?

Vi har ingen bil, det finns inga bussar, taxisar och det mesta är för långt att gå till, speciellt mitt i vintern.
Så vi är liksom ganska mycket... fast här.

På fredag ska vi till walle och rusta upp oss inför lovet. Får väl gå till leksaksavdelningen och kolla om de har något kul.

Nu ska jag o duscha, jag ocg dawne hade en bra träning idag :) sprang lite, gymmade lite (hårt) och sköt lite:)
Imorgon är jag helt ledig, fredag också, och lördag, och söndag, och måndag, tisdag... you get it.

Ända till den 2a januari.... Om jag någonsin sagt att jag har fullt upp och inte så mycket tid.

Tid är nemas problemas för mig nu! Ciao


min tränings-buddy och lea:)
lakers vs. nuggets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0