I hope it's not too late

En positiv sak med att hela campus är tomt - man kan sjunga. Och man kan sjunga högt.

Det gör en även glad när man är inställd på att laga en jobbig middag (ev. hämta mikromat från frysen)
- också kommer man på att man har lasagne i kylen! Mums.
Bra med host fam.

Annars sprang jag 30 min idag, sen gymmade jag och sen sköt jag. Sen häng i gabbi's rum :) Fick även paket från systeryster idag, wehooo spännande!!! håller mig dock till julaftondagen (har ju som sagt inte bestämt mig än så jag slår ihop dagarna till en enda.)

Känns konstigt att alla är hemma nu, radells kommer ju också..... också är inte jag där!!
Men jag och gabbi pratade idag om hemlängtan. Det stämmer faktiskt som alla säger, det blir lättare efter några månader. De värsta var där i oktober... klart man längtar hem ibland men det är inte olidligt. Och det är ju skönt.

Nu är de klart när jag kommer hem också....  4 månader o 3 veckor kvar. Det är INGENTING ju!

 

Och det här var tänkt att bara bli ett jättekort inlägg, men som vanliga vandrar jag iväg...... Nu ska jag hoppa i duschen och sen tvätta. Det är min kväll det:) Love

Måste bara visa veckans köp - jag är så nöjd.
Den här diskborsten är så cool, man stoppar liksom i diskmedlet i skaftet.
Nu kanske vi har såna i Sverige också, det är bara det att jag är lite ny på disknings-området.
Och det känns inte helt positivt att veckans köp är en diskborste. Det är sorgligt, men det hjälper inte. (citat från Emma, 5 år)


Kommentarer
Postat av: fanny

nähä, men det är olidligt för mig!!!

2009-12-22 @ 13:47:08
Postat av: emma

Åh vad bra att paketet kom fram! Jag var lite orolig att det skulle komma bort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0