första december tvåtusennio

HOLY MOLY ÄR DET REDAN DECEMBER?

Såg i förra inlägget jag skrev nyss att det var skrivet första december.
I Sverige iaf, här får jag vänta några timmar till.

Men alltså, december?! nu?! Känns ju fortfarande som september.

Kan bero på det ovanligt varma vädret men alltså ändå....
Vi har bara 3 veckor kvar innan Christmas Break, det är sjukt ju.

Sen efter det kommer januari, februari och mars gå jättesnabbt med massa matcher o träning. Sen är det bara April, sen kommer mamma och pappa och sen åker jag hem.

oh my GAAAAH

 



så känner jag just nu!

oklart vad det egentligen betyder dock.


Kommentarer
Postat av: Emma

ja kanske det är så att alla är lite virriga här :P jag passar väl in bra då haha...



snygg min på bilden förresten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0