en vandring att minnas

Så, vad har jag gjort ikväll?

Jag har gråtit konstant i en timme nu.
Nu snackar vi inte en liten tår här och där, utan hulkat, gråtit så man inte kan andas-gråtit. Hela fejan är uppsvullen, så mycket har jag gråtit.
Och detta är ingen överdrift, snarare tvärtom.

Det var ju ett tag sen nu, så jag tänkte att det var dags igen..
..att titta på A walk to remember.

alltså jag tror inte det finns något som får mig att grina mer än den filmen.... Man borde ju tycka att det blir lättare för varje gång jag ser den, men nu är det som att jag vet vad som kommer hända så jag börjar gråta redan innan.

 

Så nu är jag färdiggråten för det här deceniummet.

 

God natt


 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-17 @ 07:52:15
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: johanna

haha åh vad jag älskar när folk kommenterar utan att kolla igenom inlägget. Eller bloggen.

för de första skrev jag att jag gråtit i en timme plus att jag sa god natt. haha.

Men tack, detsamma

2009-12-17 @ 08:03:29
URL: http://johannapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0