daaaang!

Montana Grizzlies förlorade nyss med 2p i national championship:(:(:(

Men jag har lagt till lite rosa pumlor till min julgran så jag är glad ändå.

Gymmade med gabbi och steve imorse, det va jobbigt men kul. Sen möte med coach, fick vår mat-pengar och sen skjutsade cameron oss till walmart så vi fick shoppa loss :) Köpte massa mat så jag kan inte kommer svälta nu under lovet, skönt. Jag och gabbi ska försöka oss på att göra en julskinka. Jag överlämnar det helt till gabbi. Vet inte om de gör skinkan annorlunda i australien, där de för övrigt firar jul på stranden med att surfa, sola och bada.

Sen åkte vi till Junior High skolan här och kollae när Molly spelade, åt middag hos Ligockis och så. Och nu är jag här! Vet inte riktigt vad som händer ikväll men är så sjukt trött så de blir nog en tidig kväll

 

näää, är för trött för o skriva. pusshej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0