Christmas eve with the Ligockis

Dinner @ aunt Theresa's house.

Med host fam. :) Bilder kommer här.


gabbi & jag vid middagen. Jag kollar in i en annan kamera och mitt öga ser muppp ut.



Host fam!:)


Host fam med oss internationella :)


Är vi inte söta? (Gabbi står på tå..)


Finns ungefär hundra sånahär bilder..


Molly och Pavi! Molly kommer bli SKITSNYGG, haha hon är ju bara 13.....


Vi visar oss från vår bästa sida..


Katie kom flygandes :)


Världens sötaste två-åring?



Merry Christmas!!!:)

Efter middag for vi hem till Ligocki's och kollade på en dokumentär, the star of Bethlehem, faktiskt riktigt intressant. Men höll på att somna efteråt och det gör jag fortfarande så jag ska gå och lägga mig i sängen nu, kanske se ett avsnitt av vänner. eller kanske två.

 

Har vart en väldigt annorlunda, men väldigt rolig, julafton :) Även om det inte riktigt känns som jul, så känns det bra.

 

Men nästa år, då jäklar kommer jag äta skinka så det sjunger om det!

 

Puss på er och hoppas alla har haft en jättemysig julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0