chillipilli

Vaknade kring 12, låg och läste i tre timmar. Sånt behövs ibland, speciellt när man inte mår helt hundra. Mår mycket bättre idag dock. Imorn är det helt bra och då ska jag träna tills jag spyr! Har sån träningsabstinens nu så det finns inte.

 

Gick ut en snabbis för att slänga sopor och mata fisk i Pavi's villa. Hon matar Lea's fisk under jul men nu har pavi åkt till Billings till Micki så jag ska mata den... men kunde inte få upp dörren, måste vara något fel med nyckeln typ. Mysko. Och stackars fisk som säkert är jättehungrig.

 

Har testat min kamera lite idag också. Jag gillar den skarpt. När man köper kamera handlar det ju inte om hur många megapixlar och balbalbalbalba.... det enda som räknas är ju om man blir snygg på bilderna. Nu kanske inte så var fallet när jag tog bilderna på mig idag, tror dock att det kan bero på att jag inte är i mitt snyggaste tillstånd. Men kameran är superduper!

 

Nu äter jag slicead ananas och funderar lite på att läsa igen. haha. på något sätt är det skönt att det inte finns något att göra här nu, det är ändå inte helt fel att bara träna, äta och vila.

Lägger in lite bilder från juldagen också nu, det var verkligen jättetrevligt hemma hos Larry's mamma. God mat, spel och trevligt folk :) 

Sen ska jag in i Gunnar Barbarottis värld igen. love!


Hailey och lilla Avery, världens gladaste bebis. Jag är kär i henne typ ;)


Jag och Gabbi


Pavi


Avery skulle över mina ben..


Folk :)


Sista kortet som togs med min älskade rosa kamera... efter detta dog den helt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0