cheater


detta är min nya julgran.
Den är redan uppe! Det var sista exemplaret (så om ni undrade; nej, jag högg inte ner den själv) så jag fick inte ens någon låda utan gick omkring med en julgran i handen inne på walmart.

Har världens mysigaste julstämning i rummet nu, har lysen runt skrivbordet, pumlor på väggen och glitter i taket. En riktigt amerikansk jul, på sitt egna lilla vis.

Jag och Dawne for på en tripp som hette duga idag, mycket hann vi med. Och jag är så glad. Helnöjd.

Inte bara med julgranen utan även annat. Återkommer om det haha.

Nu ska jag kolla lite Ally McBeal, har förövrigt kollat på friends i dawne's rum några timmar nu ikväll. 2 bästa serierna lätt.

 

Sen blir det SÖMN. puss och kram

 


Hope, christmas and starbucks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0