Casper

Matchen är helst ingenting vi talar om, förlorade med närmare 20....

Men någonting vi talar om, så jäkla coolt!!
För det första, när vi kommer dit så kollar jag upp på hallen

Och vad heter hela hallen, jo;

Swede Erickson

öh okay, meant to be eller? Jag är ju både en Swede och en Eriksson (stavning sprollar)

 

Sen efter matchen kom en äldre herre fram till mig och frågade om jag var Johanna. Jajamen, säger jag då och han berättar att de har släkt i Sverige. Han säger att Johanna är ett släktnamn och att hans fru's (som jag gick och hälsade på sen, urgulligt par) mamma hette.............. ESTER JOHANNA.

Jag ba "alltså, jag heter ester johanna" Och vi (jag) var i världshistoriens största chocktillstånd.

En ester johanna's dotter i Swede Erickson's hallen. I Casper, USA.
Ni måste hålla med om att det är rätt coolt.

Imorn spelar vi Gilette hemma, och fyfaaaaaaasen så vi ska vinna!!!
De är verkligen rivalitet mellan oss så de kommer vara grymt.

Nu ska jag fortsätta lite på en uppsats och sen ska jag sova, god natt!

LOVE / Ester Johanna Håkansdotter Eriksson


Kommentarer
Postat av: Emma

Världen är verkligen väldigt liten ibland! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0